ҚР Оқу-ағарту министрлігі: мектептерде 1700-ге жуық заманауи пәндік кабинеттер жабдықталды
2024 жылдың басынан бастап елімізде 400 мыңға жуық жаңа оқушы орны құрылды.
Соңғы екі жылда үш ауысымды мектептердің саны 3 есеге қысқарды. Жыл сайын мың ауыл мектебін жаңғырту, қолданыстағы мектептерді күрделі жөндеу және заманауи пәндік кабинеттермен жабдықтау жұмыстары қарқынды жүргізілі жатыр. Бұл туралы ОКҚ алаңында өткен баспасөз конференциясында ҚР Оқу-ағарту министрлігінің ресми өкілі — баспасөз хатшысы Мереке Нұрмұханова хабарлады.
Оның айтуынша, 967 мектепте рекордтық саны 1700-ге жуық робототехника, химия, биология, физика және STEM-пәндер бойынша заманауи пәндік кабинеттер жабдықталды.
«Келесі кезеңде мектеп инфрақұрылымын бірыңғай заманауи форматқа көшіру көзделіп отыр. Мектептерді реновациялау бағдарламасы аясында 2025 жылы 248 мектепке жаңғырту жұмыстары жүргізіледі», — деді спикер.
2024–2025 оқу жылының ең басты жетістіктерінің бірі — халықаралық олимпиадаларға қатысқан әрбір екінші қазақстандық оқушының елге жүлдемен оралуы. Ұлттық құрама қоржынында — 362 медаль, оның ішінде 41 алтын бар.
«Бұл — қазақстандық білім сапасының халықаралық деңгейде жоғары бағалануының айқын дәлелі. Биылғы оқу жылында 40%-дан астам оқушы республикалық және халықаралық деңгейдегі зияткерлік шараларға қатысты. Оның ішінде қазақстандық оқушылар Азия және әлемдік олимпиадаларда білімдерімен ерекше дараланып, беделді марапаттарға ие болды. Олар лингвистикадан — „Ең үздік қатысушы“, физикадан — „Ең үздік қатысушы қыз бала“, химиядан — „Ең үздік практик“, информатикадан — „Ең үздік информатик“ атанды. Химия пәнінен ең беделді халықаралық олимпиадада — екі дүркін, First Global Challenge робототехника чемпионатында — үш дүркін әлем чемпионы атанды», — деді Мереке Нұрмұханова.
Бұдан бөлек, Қазақстан олимпиада жүлдегерлерін қаржылай ынталандыру жүйесін енгізген. 2024 жылы халықаралық беделді олимпиадаларда топ жарған 26 оқушыға және оларды дайындаған педагогтерге ақшалай сыйақы берілді.
Сондай-ақ, Қазақстан Орталық Азияда жалпы білім сапасын бағалау жөніндегі ұлттық жүйесін халықаралық аккредитациядан өткізген жалғыз ел атанып, қазақстандық білім жүйесінің халықаралық стандарттарға сәйкестігін растайтын RCEC сапа белгісіне ие болды.